Четвер,20.10.2022 Заняття " Навчання елементів грамоти"
Тема: Голосні та приголосні звуки.
Доброго дня, любі діти!Запрошую вас на заняття з грамоти!
Переходимо до презентації
План презентації до заняття
1. Ігровий момент – пригадайте які звуки нас оточують у квартирі, в групі, на вулиці. Серед цих звуків ми легко вирізняємо звуки людської мови. Чим же вони відрізняються від решти звуків?
2. Знайомство з Артикуляційним апаратом – ротиком. За допомогою чого людина розмовляє? Нагадування про різницю між голосними та приголосними звуками.
3. Вправа зі звуками. Що можуть нам розповісти такі звуки, як [а], [с], [о]? Якщо ми їх поставимо у певному порядку ОСА, то зрозуміємо, про що йде мова.
4. Фізкультхвилинка.
5. Вправа «Звук заблукав» (вихователь читає віршовані рядки, а діти знаходять звук, який «загубився» і виправляють помилку). - По дорозі повзе бук з довгими вусами. (жук) - Здіймає хвилі море синє, й кружляють маєчки над ними. (чаєчки) - Кричить мисливець: «Вір – не вір, мене полює хижий твір!» (звір)
6. Вправа «Звуковий аналіз». Діти виконують попарно звуковий аналіз слів: МАК – ЛАК; КІТ – КИТ; ЛІС – ЛИС. - Чим відрізняються?
7. Підсумок. Які органи допомагають нам говорити? Як називаються звуки, які можна співати? Які звуки не співаються? Чому?
Коментарі
Дописати коментар