Вівторок, 25.10.2022. Он- лайн заняття "Логіко-математичний розвиток"
Тема: «Число і цифра 3. Трикутник»
Доброго дня,діти запрошую вас на заняття з математики. Переходимо до презентації
План
1. Вправа «Склади врожай у кошики» - закріплення відповідності числа та кількості.
2. Гра «Не помилися» - закріплення вміння співвідносити число та кількість предметів. Вихователь на столі виставляє по черзі посуд а діти показують відповідну картку з цифрою. - Скільки чашок? - Як ви думаєте, скільки прийде гостей? - Скільки необхідно виделок (ложок, тарілок)? - Чого більше (менше)? - На скільки?
3. Вправа «Склад числа 3» Зображення трьох кружечків – жовтого, зеленого, червоного кольорів. - Скільки кружечків жовтого (зеленого, червоного) кольору? - Скільки всього кружечків? - Як отримали число 3? Необхідно показати три кружечки так, щоб два було одного кольору, а один – іншого. - Скільки всього кружечків? - З яких чисел ми склали число 3?
4. Фізкультхвилинка
5. Практичні завдання: 1) Розфарбуй три грибочки праворуч від кущика. - Скільки великих грибочків? - Скільки маленьких? 2) Поклади у тарілку стільки яблук, скільки показує цифра. 3) Пригости білочок горішками, а зайчиків – морквинками. - Чи всім вистачить гостинців?
6. Вправа «Перетвори фігуру». Вихователь показує зображення, в яких «заховалися» трикутники. - Яка геометрична фігура сховалася в малюнку? - Що ви можете розповісти про неї? - Чим трикутник відрізняється від круга й овалу?
7. Робота з трикутником. Обведи геометричну фігуру по контуру та назви її. Знайди та обведи предмети, подібні до неї.
8. Вправа «Домалюй крапки». У дітей зображення в певному порядку геометричних фігур (круг, трикутник, овал і так далі). Запропонувати дітям розставити крапки у фігурах у певному порядку (у крузі – одна крапка, у трикутнику – дві, у овалі - три).
9. Практичне завдання – знайди закономірність та розфарбуй фігури.
10.Підсумок. Як утворюється число 3? Із якими завданнями ви впоралися легко, а що викликало труднощї?
Коментарі
Дописати коментар