Четвер, 17.11.2022 Он- лайн заняття "Навчання елементів грамоти"

Тема: Звуковий аналіз слів.
-Діти,  Мудра Сова запрошує нас на заняття з грамоти.
 -Ми сьогодні будемо грати з звуками: шукати і розпізнавати їх у слові. Давайте пригадаємо які бувають звуки і як вони позначаються на звукових схемах.
ГОЛОСНІ


ПРИГОЛОСНИЙ ТВЕРДИЙ

ПРИГОЛОСНИЙ М'ЯКИЙ
І позначаються на звуковій схемі фішками


План
 1. Подорож казковими стежками. Щоб потрапити у казку необхідно скласти речення за схемами. 2. Потрапили у казку «Три ведмеді» (декорація до казки). Як Маша гукала своїх подружок у лісі, коли заблукала? Звуковий аналіз слова АУ та слова МАША, позначаючи кожен звук фішкою – позначкою. 
3. Дидактична вправа «Знайдіть слово» (закріпити знання про те, що в словах різна кількість звуків; вчити знаходити довгі і короткі слова). Запропонувати пригадати і промовити слова, які вживаються в казці та продемонструвати кількість звуків в цих словах за допомогою звукової лінійки. Чи однакова кількість звуків у словах? (дати поняття про короткі та довгі слова)4. Фізкультхвилинка.
 5. Дидактична вправа «Де чий будиночок?» (вправляти дітей в умінні добирати слова із заданим звуком). На дошці чотири будиночки зі звуками: [с], [к], [л], [р], а у дітей предметні картки із зображенням різних казкових героїв. Дітям необхідно розселити цих героїв у свої будиночки, назва яких починається з певних звуків.
 6. Дидактична вправа «Ланцюжок слів» (вправляти в умінні виділяти останній звук у слові). Щоб повернутися з казки необхідно скласти ланцюжок із слів, який починається із слова ЛІС (наприклад: ліс – снігур – рука – апельсин … і так далі).
 7. Підсумок. Що цікавого узнали на занятті? Які вправи ви виконували?


 




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

14.02.2024, Середа. Заняття "Логіко-математичний розвиток" (Старша підгрупа 5-6років)

16.02.2024 Заняття " Ознайомлення із соціумом"

Понеділок, 10.10.2022. Заняття " Художньо- естетичний розвиток"