Четвер, 17.11.2022 Он- лайн заняття "Навчання елементів грамоти"
Тема: Звуковий аналіз слів.
-Діти, Мудра Сова запрошує нас на заняття з грамоти.
-Ми сьогодні будемо грати з звуками: шукати і розпізнавати їх у слові. Давайте пригадаємо які бувають звуки і як вони позначаються на звукових схемах.
І позначаються на звуковій схемі фішками
План
1. Подорож казковими стежками. Щоб потрапити у казку необхідно скласти
речення за схемами.
2. Потрапили у казку «Три ведмеді» (декорація до казки). Як Маша гукала своїх
подружок у лісі, коли заблукала?
Звуковий аналіз слова АУ та слова МАША, позначаючи кожен звук фішкою –
позначкою.
3. Дидактична вправа «Знайдіть слово» (закріпити знання про те, що в словах
різна кількість звуків; вчити знаходити довгі і короткі слова).
Запропонувати пригадати і промовити слова, які вживаються в казці та
продемонструвати кількість звуків в цих словах за допомогою звукової лінійки.
Чи однакова кількість звуків у словах? (дати поняття про короткі та довгі слова)4. Фізкультхвилинка.
5. Дидактична вправа «Де чий будиночок?» (вправляти дітей в умінні добирати
слова із заданим звуком). На дошці чотири будиночки зі звуками: [с], [к], [л],
[р], а у дітей предметні картки із зображенням різних казкових героїв. Дітям
необхідно розселити цих героїв у свої будиночки, назва яких починається з
певних звуків.
6. Дидактична вправа «Ланцюжок слів» (вправляти в умінні виділяти останній
звук у слові). Щоб повернутися з казки необхідно скласти ланцюжок із слів,
який починається із слова ЛІС (наприклад: ліс – снігур – рука – апельсин … і
так далі).
7. Підсумок. Що цікавого узнали на занятті? Які вправи ви виконували?
Коментарі
Дописати коментар