Вівторок,01.11.2022 Заняття "Логіко-математичний розвиток"
Тема: Число і цифра 4. Орієнтування у часі.
Доброго дня, дітки! Вітаю вас на занятті з математики.Сьогодні ми ознайомимося з новою цифрою, яка позначає число і кількість предметів "4".
Перегляньте уважно відеопрезентацію і запам'ятайте віршик про цифру "4"
План
1. Ігровий момент – прихід Буратіно.
Вправа «Назви сусідів чисел»
2. Утворення числа 4. Буратіно привів подружок.
- Скільки дівчаток?
- А скільки хлопчиків?
- Скільки разом героїв?
- Як одержали число чотири?
3. Знайомство із цифрою та числом 4. Діти розглядають картку із цифрою 4.
- На що вона схожа?
Запропонувати з лічильних паличок викласти цифру 4.
На екрані паровоз та три вагони.
- Скільки вагонів у потязі?
- Скільки стане, якщо додати ще один?
Практичні завдання: Запропонувати обвести тонку пальчиком правої руки,
товсту – пальчиком лівої, потім тонку написати кольоровими олівцями, а
товсту заштрихувати.
Знайди цифру «4» та розфарбуй
Потренуйся писати по крапочках
Обведи цифру 4 червоним олівцем, а цифру 3 – синім.
4. Фізкультхвилинка.
5. Гра «Пори року».
- Скільки пір року ви знаєте?
- Яка зараз пора року?
Демонстрація круга, розділеного на чотири частини.
- На скільки частин розділений круг?
- Якого вони кольору?
- А якого кольору може бути зима (весна, літо, осінь)?
Зіставлення кожної частини кола з певною порою року та пояснення свого
припущення.
6. Вправа «Лічба ланцюжком». Запропонувати порахувати по порядку від 1
до 4 та від 4 до 1.
7. Практичні завдання:
Вправа «Олівці»
- Скільки всього олівці?
- Якого кольору самий довгий?
- А якого самий короткий?
- Який по порядку зелений?
- А який по порядку червоний?
Вправа «Розфарбуй по порядку» Необхідно розфарбувати: другий гриб,
четверту морквину, третє яблуко, перший банан.
8. Підсумок. Із яким новим числом ви познайомилися? Як можна одержати
число 4?
Коментарі
Дописати коментар