Вівторок, 13.09.2022 11:00 Он-лайн заняття "Логіко- математичний розвиток".Тема:«Порівняння множини предметів. Орієнтування у просторі.

 Вітаю вас, малята, запрошую вас на зустріч зімноюhttps://meet.google.com/yau-ptph-baa

Тема: «Порівняння множини предметів. Орієнтування у просторі: над, під, за»

 Освітні завдання:

 - формувати в дітей вміння виявляти й порівнювати властивості предметів, знаходити спільну властивість групи предметів;

 вчити визначати місце розташування предметів;

 - закріпити навички орієнтації в просторі;

 - виховувати вміння чути й виконувати інструкції вихователя.

 План

  1.  1. Розглядання зображень овочів. Що зображено на плакаті? Скільки всього предметів? Назвіть їх одним словом. 

 Переходимо до презентацї

  1.   2. Гра «Розбери на дві групи». Розподіли на дві групи: овочі у ящик, фрукти та ягоди у кошик.

 3. Дидактична вправа «Знайди тінь овочам»

 4. Фізкультхвилинка. 

 5. Гра «Що змінилося?» Діти закривають очі, а вихователь по черзі прибирає один предмет. Дітям необхідно відкривши очі відповісти, який предмет зник. 

6. Дидактична вправа на орієнтування в просторі. Дітям необхідно дивлячись на картинку з’ясувати відношення предметів стосовно якогось певного предмета, використовуючи поняття над, під, ліворуч, праворуч.

 7. Вправа «Якої фігури не вистачає» У дітей картки із зображенням геометричних фігур (трикутник, квадрат, круг), які розташовані у три колонки та три строчки, але однієї не вистачає. Дітям необхідно з’ясувати якої фігури не вистачає та додати її. 

 8. Підсумок. Які завдання найбільше сподобалося виконувати? 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

06.03.2025 Конструювання.

13.03.2025 Навчання елементів грамоти( Старша підгрупа)