Вівторок, 13.09.2022 11:00 Он-лайн заняття "Логіко- математичний розвиток".Тема:«Порівняння множини предметів. Орієнтування у просторі.
Вітаю вас, малята, запрошую вас на зустріч зімноюhttps://meet.google.com/yau-ptph-baa
Тема: «Порівняння множини предметів. Орієнтування у просторі: над, під, за»
Освітні завдання:
- формувати в дітей вміння виявляти й порівнювати властивості предметів, знаходити спільну властивість групи предметів;
вчити визначати місце розташування предметів;
- закріпити навички орієнтації в просторі;
- виховувати вміння чути й виконувати інструкції вихователя.
План
- 1. Розглядання зображень овочів. Що зображено на плакаті? Скільки всього предметів? Назвіть їх одним словом.
Переходимо до презентацї
- 2. Гра «Розбери на дві групи». Розподіли на дві групи: овочі у ящик, фрукти та ягоди у кошик.
3. Дидактична вправа «Знайди тінь овочам»
4. Фізкультхвилинка.
5. Гра «Що змінилося?» Діти закривають очі, а вихователь по черзі прибирає один предмет. Дітям необхідно відкривши очі відповісти, який предмет зник.
6. Дидактична вправа на орієнтування в просторі. Дітям необхідно дивлячись на картинку з’ясувати відношення предметів стосовно якогось певного предмета, використовуючи поняття над, під, ліворуч, праворуч.
7. Вправа «Якої фігури не вистачає» У дітей картки із зображенням геометричних фігур (трикутник, квадрат, круг), які розташовані у три колонки та три строчки, але однієї не вистачає. Дітям необхідно з’ясувати якої фігури не вистачає та додати її.
8. Підсумок. Які завдання найбільше сподобалося виконувати?
Коментарі
Дописати коментар