Середа, 14.09.2022 10:30 Он-лайн заняття " Розвиток мовлення" Тема: Мої іграшки.
Доброго дня, приєднуємось до он-лайн зустрічі о 10:30 год. за посиланням
Тема: Мої іграшки
ХІД ЗАНЯТТЯhttps://meet.google.com/qvk-nqnr-zya
I.
Організаційний
момент
>> Психогімнастика «Нумо, дітки, встали в коло»
Доброго
ранку, рідний наш дім!
Доброго
ранку, діткам усім!
Доброго
ранку, сонечко ясне!
Доброго
ранку, садочку прекрасний!
Вліво –
вправо, вліво – вправо,
Оберніться –
погляньте,
Одне одному всміхніться!
II.
Основна
частина
Вихователь
загадує дітям загадку:
Начебто усе на
місці:
І спідничка, і
намисто,
Руки, ноги,
голова,
Тільки жаль, що
не жива.
(Лялька)
>>Дидактична гра
“Розбудімо
ляльку»
Вихователь підводить дітей до іграшкового куточку, де в ліжечках сплять
ляльки.
Вихователь пояснює, як це слід зробити.
- Розбудімо ляльку Олю. Спочатку скажемо пошепки: «Олечко, прокидайся!» Прокидається наша лялечка? (НІ) Тепер скажемо тихенько, але вже голосніше: «Олечко, прокидайся!» Ні, спить іще Олечка. Скажемо голосно: «Олечко, прокидайся!» Ось і прокинулася Олечка.
- Що є у ляльки? (Ручки, ніжки, голова, очі, носик, ротик). Що вона вміє робити? (Вона вміє співати). Розкажіть, як ви з нею граєтеся.
У У нас у групі багато цікавих речей. Що тут на підлозі, на поличках,
на килимку?
Діти
називають різні іграшки.
-
Як це можна назвати одним словом?
(Іграшки). Скільки у нас іграшок? (Багато). З якими найбільше іграшками ви
любите гратися і чому?
Діти
розповідають про свої улюблені іграшки і дії з ними.
>> Дидактична гра
“Скажи - який»
Вихователь
називає предмет, а діти – його ознаки.
-
Ці іграшки однакові? (НІ) Вони різні.
Іграшки бувають різних кольорів, розмірів, зроблені з різних матеріалів.
Орієнтовні відповіді:
-
М’ячик (який?) – круглий, червоний, гумовий…
-
Дзиґа
(яка?) – залізна, різнокольорова…
- Ведмедик(який?) – м’якенький, коричневий, пухнастий…
-
Машина (яка?) – металева, іграшкова, червона…
- Качка(якиа?) – маленька, жовтенька,
гумова…
>>Дидактична гра
“Слова довгі та короткі»
- Вихователь пропонує дітям відібрати спочатку іграшки, назви яких – довгі слова (машинка, конструктор, черепаха, метелик). Діти називають іграшки, назви яких короткі слова (м’яч, бик, кінь, лев). Обираючи іграшку, діти чітко вимовляють слово, визначають його довжину та пояснюють, скільки (мало чи багато) звуків у слові та яке це слово.
-
З коротких слів часто можна утворити довше слово, наприклад: м’яч – м’ячик, кіт –
котенятко. Спробуйте утворити нові, довші слова від коротких слів.
>>Дидактична гра «Впізнай іграшку за описом»
Вихователь розкладає на столі іграшки:
м’яч, вантажівку, зайчика, відерце, мотрійку. Пропонує дітям порівняти дві
іграшки. Звертає увагу на картки – символи. Що позначають колір, форму, будову,
з якого матеріалу виготовлена, спосіб використання. Наприклад:
-
Вантажівка синього кольору, а м’яч –
червоного;
-
Вантажівка металева, а м’яч – гумовий;
-
Вантажівку можна катати, а м’яч –
кидати.
Дитина порівнює дві інші іграшки.
Розгляд картини “Діти граються кубиками»
Вихователь пропонує дітям назвати дітей на картині, дати їм імена.
III. Підсумок
- Як потрібно поводитися з
іграшками? (не ламати, жаліти, мити,
складати на місця). Молодці, дітки!





Коментарі
Дописати коментар