Четвер, 15.09.2022 10:30 год Он-лайн заняття " Навчання елементів грамоти"
о 10:30 год. переходимо за посиланням https://meet.google.com/bgt-ftfm-rgc
Тема: «Звук. Слово» (слово має значення)
План
1. Ігровий момент – читання віршованих рядків:
Нам сонечко всміхається, радійте, дітвора,
Бо знову починається у нас заняття-гра.
А чи зрозуміли ви, що я вам сказала?
Чому ви зрозуміли мене?
Як ви думаєте, чи можна слова відчути на дотик, потримати у руках?
Чи всі слова однакові?
2. Дидактична вправа «Назви предмет».
Вихователь показує зображення, а діти
називають предмет, що зображені: дзиґа, чайник, кіт, шафа, риба, сукня.
3. Дидактична вправа «Відгадай предмет за ознаками». Вихователь називає
ознаки, а діти відгадують, про який предмет йде мова.
Солодка, маленька, смачна, шоколадна …
Чиста, прозора, холодна, джерельна … і так далі
4. Дидактична вправа «Опиши предмет» Вихователь показує предмет, а діти
називають його ознаки.
5. Дидактична гра «Скажи навпаки». Діти добирають антоніми до зображень:
веселий, великий, чорний, старий, вузький, холодний, добрий, гіркий, товстий
6. Фізкультхвилинка.
7. Дидактична вправа «Відгадай за дією». Вихователь називає дії предмету, а
діти відгадують що це за предмет.
Їде, сигналить, гурчить, мчить, везе …
Вмикається, показує, розмовляє, стоїть …
Любить, пестить, доглядає, готує, шиє, працює …
Потім діти розглядають сюжетні картинки із зображенням різних дій дітей, а діти
називають дію (бігають, сплять, малюють, плавають, їдять)
8. Дидактична вправа «Назви дію» - що роблять діти.
9. Дидактична гра «Живе й неживе» Пояснення того, що до живого предмета
ставлять запитання хто? а до неживого – що?
Діти розподіляють зображення на дві групи – Живе – Неживе
10.Підсумок. Чи сподобалося грати зі словами? Що сподобалося більше за все?
Коментарі
Дописати коментар