Четвер, 15.09.2022 10:30 год Он-лайн заняття " Навчання елементів грамоти"

о 10:30 год.  переходимо за посиланням https://meet.google.com/bgt-ftfm-rgc

 Тема: «Звук. Слово» (слово має значення)

 План 
 1. Ігровий момент – читання віршованих рядків: 
Нам сонечко всміхається, радійте, дітвора,
 Бо знову починається у нас заняття-гра.
 А чи зрозуміли ви, що я вам сказала?
 Чому ви зрозуміли мене? Як ви думаєте, чи можна слова відчути на дотик, потримати у руках? Чи всі слова однакові?

 

2. Дидактична вправа «Назви предмет».
 Вихователь показує зображення, а діти називають предмет, що зображені: дзиґа, чайник, кіт, шафа, риба, сукня.
 3. Дидактична вправа «Відгадай предмет за ознаками». Вихователь називає ознаки, а діти відгадують, про який предмет йде мова. Солодка, маленька, смачна, шоколадна … Чиста, прозора, холодна, джерельна … і так далі 
4. Дидактична вправа «Опиши предмет» Вихователь показує предмет, а діти називають його ознаки. 
5. Дидактична гра «Скажи навпаки». Діти добирають антоніми до зображень: веселий, великий, чорний, старий, вузький, холодний, добрий, гіркий, товстий
 6. Фізкультхвилинка. 
7. Дидактична вправа «Відгадай за дією». Вихователь називає дії предмету, а діти відгадують що це за предмет. Їде, сигналить, гурчить, мчить, везе … Вмикається, показує, розмовляє, стоїть … Любить, пестить, доглядає, готує, шиє, працює … Потім діти розглядають сюжетні картинки із зображенням різних дій дітей, а діти називають дію (бігають, сплять, малюють, плавають, їдять) 8. Дидактична вправа «Назви дію» - що роблять діти. 
9. Дидактична гра «Живе й неживе» Пояснення того, що до живого предмета ставлять запитання хто? а до неживого – що? Діти розподіляють зображення на дві групи – Живе – Неживе 10.Підсумок. Чи сподобалося грати зі словами? Що сподобалося більше за все?

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

06.03.2025 Конструювання.

13.03.2025 Навчання елементів грамоти( Старша підгрупа)