П'ятниця,16.09.2022 10: 30 Он-лайн заняття " Художнє образотворення"

 

О 10:30 год. переходимо за посиланням https://meet.google.com/ukx-xbwp-dbb

Літературне образотворе

 Тема: «Обговорення казки «Троє поросят» 

Освітні завдання: - продовжувати знайомити дітей з властивостями різних матеріалів, закріпити знання про ознаки осені; - збагачувати словник словами, які характеризують вчинки героїв твору; - вчити змінювати кінець казки, промовляти фрази з різними відтінками голосу; - розвивати пізнавальну активність, вміння давати оцінку вчинкам героїв казки; - виховувати дружні стосунки, інтерес до казки. 

План 

 1. Читання казки або перегляд відео казки «Троє поросят». 



 2. Запропонувати пригадати події, які відбувалися у казці. Познайомити із соломою, хмизом та цеглою, зробити висновки. 

3. Обговорення вчинків героїв казки. - Хто із трьох поросят вам найбільше сподобався? Чому? - Як ви можете пояснити вчинок вовка? Чому він так себе поводив? - Які слова-компліменти можна сказати Наф-Нафу? - А як ви можете охарактеризувати його братів? - Як можна помирити вовка і трьох поросят

 4. Етюд «Покажи емоцію» - показати мімікою радість, подив, сум, незадоволення, страх







Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

06.03.2025 Конструювання.

13.03.2025 Навчання елементів грамоти( Старша підгрупа)