Середа, 12.10.2022. Інтегроване заняття з розвитку мовлення для дітей дошкільного віку.


Тема: «Козацькому роду нема переводу»

Хід заняття.

І.Діти, сьогодні нам з вами прийшов лист.Лист від козака: «Добрий день малята, мої маленькі козачата.Хочу вам про друзів своїх розказати, але для цього вам треба завдання мої розв’язати!»

-Що ж, малята в подорож казкову вирушаємо, та завдання козака пошукаємо.

Перше завдання відкриваємо: «В український куточок треба мандрувати: про Батьківщину вірш потрібно розказати та Державні символи назвати.»

- Діти, як називається наша країна?

Послухаємо вірші про Україну 

         Моя Україна.

Моя Україна – широкі простори.

Поля і левади, долини і гори…

Молитва і пісня, і слово натхненне,-

З чого почалась Україна для мене!

                  Україна рідний край:

Поле, річка, синій гай.

Любо стежкою іти,

Тут живемо я і ти.

Україна - це наша Батьківщина. А які державні символи ви знаєте?


ІІ.Друге завдання від козака: «Булаву шукайте, на запитання мої відповідайте: За допомогою чого козаки воювали, кордони свої захищали?»

Розгляд зброї: булава, спис, шабля, пістолі.




ІІІ. Третє завдання

 «В кінозал вирушайте, історію свою вивчайте!»





ІV.Фізхвилинка.


-Козаки в курінях жили.

Сміливими, сильними були.

Кордони свої охороняли.

Добре відпочивали, гарно танцювали.

Дрова завзято рубали, вогнище розкладали,

Кашу смачну готували, нею смакували,

Пишні вуса витирали.

V.Наступне завдання від козака: «Знання на практиці приміняйте, розповідь за картиною складайте» Козак який?

-Ми з вами нащадки козаків, тому можемо гордо себе називати КОЗАЧАТАМИ.


VІ. «Завдання мої усі розв’язали!

В кінозалі зручненько сідайте, мультфільм про козаків вмикайте!» 

Підсумок: Чи сподобалось вам заняття? Діти, завжди пам1ятайте: ми козацького роду, якому нема переводу!




 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

14.02.2024, Середа. Заняття "Логіко-математичний розвиток" (Старша підгрупа 5-6років)

16.02.2024 Заняття " Ознайомлення із соціумом"

Понеділок, 10.10.2022. Заняття " Художньо- естетичний розвиток"