18.10.2022 Заняття Логіко-математичний розвиток.
Тема: «Число і цифра 3. Високий, низький»
Вітаю вас, любі малята на занятті з математики.
Переходимо до презентації
План
1. Ознайомлення з числом і цифрою 3. Прогулюючись лісом зайчик знайшов гриби – зображення двох білих грибочки і одного гриба-лисички. - Які гриби знайшов зайчик? - Скільки всього грибів знайшов зайчик? - Як отримали три гриба? Зайчик вирішив почастувати своїх друзів грибами (дві фігурки зайців, різних за зростом). - Скільки зайців прийшли в гості? - Які вони за зростом? Скільки всього зайців? Звернути увагу на потяг – паровоз і три вагони. - Скільки вагонів у ньому стало? - А скільки було? - Що ми зробили?
2. Практичне завдання. У дітей два зображення цифри 3 (товста і тонка). Запропонувати обвести тонку, а товсту заштрихувати.
3. Фізкультхвилинка.
4. Гра «Веселі курчата» (утворення числа 3 та закріплення цифр 1-3). У дітей картки із цифрами 1, 2, 3. Показується зображення по черзі курчат (всього три), а дітям необхідно показувати відповідну цифру.
5. Вправа «Обведи певну послідовність фруктів»
6. Практичне – порівняй. Встав відповідні знаки «=» або «≠».
7. Вправа «Поєднай у пари» Знайди до кожного малюнка пару. Поясни, що спочатку а що потім. 8. Практичне – Допоможи зайчикові знайти найвищий та найнижчий кущики.
9. Підсумок. З яким числом познайомилися? Як можна одержати число 3?
Коментарі
Дописати коментар