18.10.2022 Заняття Логіко-математичний розвиток.

 Тема: «Число і цифра 3. Високий, низький»

Вітаю вас, любі малята на занятті з математики.

Переходимо до презентації



 План

 1. Ознайомлення з числом і цифрою 3. Прогулюючись лісом зайчик знайшов гриби – зображення двох білих грибочки і одного гриба-лисички. - Які гриби знайшов зайчик? - Скільки всього грибів знайшов зайчик? - Як отримали три гриба? Зайчик вирішив почастувати своїх друзів грибами (дві фігурки зайців, різних за зростом). - Скільки зайців прийшли в гості? - Які вони за зростом? Скільки всього зайців? Звернути увагу на потяг – паровоз і три вагони. - Скільки вагонів у ньому стало? - А скільки було? - Що ми зробили?

 2. Практичне завдання. У дітей два зображення цифри 3 (товста і тонка). Запропонувати обвести тонку, а товсту заштрихувати.

 3. Фізкультхвилинка. 

 4. Гра «Веселі курчата» (утворення числа 3 та закріплення цифр 1-3). У дітей картки із цифрами 1, 2, 3. Показується зображення по черзі курчат (всього три), а дітям необхідно показувати відповідну цифру. 

 5. Вправа «Обведи певну послідовність фруктів»

 6. Практичне – порівняй. Встав відповідні знаки «=» або «≠». 

 7. Вправа «Поєднай у пари» Знайди до кожного малюнка пару. Поясни, що спочатку а що потім. 8. Практичне – Допоможи зайчикові знайти найвищий та найнижчий кущики. 

 9. Підсумок. З яким числом познайомилися? Як можна одержати число 3?

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 листопада2023. Консультація для батьків "Пожежна безпека "

14.02.2024, Середа. Заняття "Логіко-математичний розвиток" (Старша підгрупа 5-6років)

Понеділок, 10.10.2022. Заняття " Художньо- естетичний розвиток"