Вівторок, 08.11.2022 Заняття " Логіко-математичний розвиток"

 Тема: «Число і цифра 4. Квадрат, прямокутник»


План 

 1. Гра «Горобчики» (склад числа 4). В ході гри вихователь працює із зображеннями горобчиків, а діти – з кольоровими кружечками. - Подивіться хто до нас прилетів. Хто це? Скільки їх? - Вони однакові чи різні? - Давайте їх позначимо різними кружечками. - Якого кольору кружечки? - Скільки кружечків? - Скільки синіх (зелених, жовтих, червоних)? - Як одержали число чотири? - Як можна розставити пташок на дві гілки? - Із яких чисел склали число 4? 

 2. Вправа «Розділи предмети» 1) Прапорці – по два (синього та червоного кольору). - Скільки всього прапорців? - Скільки синіх (червоних)? - Як розділили прапорці? Під малюнком викласти запис за допомогою цифр 2) Будиночки – три маленьких, один великий. - Скільки всього будинків? - Скільки маленьких (великих)? - Як можна розділити чотири будинки? Запропонувати виконати запис виконаної дії за допомогою цифр. 

 3. Практичні завдання: Розфарбуй листочки по два однакового кольору так, щоб на листочках однакового кольору було разом 4 жучки Порахуй предмети та зʼєднай лінією з відповідною цифрою. 

4. Фізкультхвилинка. 

 5. Вправа «Веселе цуценя» Розкажи, де знаходиться цуценя.

 6. Гра «Геометричні фігури» (квадрат, прямокутник). Розглядання квадрату та прямокутника. Запропонувати порівняти їх з кругом та овалом. - Чим відрізняються фігури? Далі порівняти трикутник з квадратом та прямокутником. - Яка різниця? - Порахуйте кути в кожної фігури. Порівняння квадрату та прямокутника. - Як ще можна назвати ці фігури? (чотирикутники). - Але хіба вони схожі між собою? - Як можна це перевірити? - Чим відрізняється прямокутник від квадрата? Запропонувати у навколишньому оточенні знайти предмети, схожі на квадрат і прямокутник. 

 7. Практичне: Знайди тінь квадрата. Порахуй всі квадрати. 

8. Вправа «Домалюй малюнок». Знайди усі знайомі тобі геометричні фігури та зафарбуй відповідним кольором. 

 9. Підсумок. Про які фігури говорили на занятті? Як іще можна назвати квадрат та прямокутник? Чому? Можна запропонувати намалювати прямокутники та квадрати по клітинках в зошитах.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 листопада2023. Консультація для батьків "Пожежна безпека "

14.02.2024, Середа. Заняття "Логіко-математичний розвиток" (Старша підгрупа 5-6років)

Понеділок, 10.10.2022. Заняття " Художньо- естетичний розвиток"