Вівторок, 15.11.2022 Логіко- математичний розвиток.
Он-лайн занття о 10.30 год
Хто не приєднався до он- лайн заняття, можете переглянути план та відеопрезентацію.
Тема: «Порядкова і кількісна лічба. Величина»
Освітні завдання: - продовжувати вправляти в кількісній і порядковій лічбі, в умінні створювати рівність і нерівність шляхом збільшення або зменшення однієї із множин на один елемент; - вчити правильно відповідати на запитання «Скільки?», «Який?», «На скільки?»; - закріпити знання про величину (високий, низький) і просторові відношення (угору, вниз, ліворуч, праворуч); - розвивати логічне мислення; - виховувати уважне ставлення до інших.
План
1. Гра «Мотрійки». Розглянути мотрійок, порівняти їх та вистроїти за зростом.
2. Вправа «На лісовій галявині». Звернути увагу на дошці, де в хаотичному порядку розташовані малюнки ялинок і грибів. Як довідатися, чого більше: ялинок чи грибів? (можна полічити а можна шляхом прикладання). Скільки грибів? А ялинок? Чого більше (менше)? Запропонувати викласти ялинки так, щоб першою була найнижча. Скільки ялинок? Потім покласти стільки ж грибів, скільки ялинок. Як можна змінити кількість ялинок або грибів? Запропонувати скласти нерівність та покласти поруч відповідні картки з цифрами. Чого більше (менше)? На скільки?
3. Порівняння множин предметів. Щоб дізнатися яких предметів більше, а яких менше, необхідно їх по одному з кожної групи поєднати у пари, у якій групі залишився предмет без пари там і більше
4. Фізкультхвилинка
5. Гра «Кумедні тваринки». Запропонувати розглянути зображення тварин з геометричних фігур та підібрати відповідний будиночок за розміром.
6. Вправа «Перенеси фігури» (орієнтування в просторі). На екрані таблиці з 9 квадратиків. У кожній по 4 геометричні фігури в різних клітинках. Дітям необхідно повторити це розташування у себе на аркушах.
7. Практичне завдання: Стрілочки, які направлені вгору розфарбуй жовтим кольором, вниз – зеленим, вліво – червоним, вправо – синім.
8. Підсумок. Що сподобалося на занятті? Які виникли труднощі?
Коментарі
Дописати коментар